شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۵۶:۳۴

در هشت ماه امسال از سوی ناوگان عملیاتی ملی حفاری محقق شد
حفر و تکمیل 141 حلقه چاه‌ در مناطق خشکی و دریایی کشور

باشگاه خبری فراساحل: معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 141 حلقه چاه‌های نفت و گاز بوسیله ناوگان این شرکت در هشت ماه امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل وبه نقل از روابط عمو‌می‌شرکت ملی حفاری ایران، حمید رضا خوشایند با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی شرکت در تحقق برنامه‌ها گفت: تعداد چاه‌های حفر و تکمیل شده در این مدت نسبت به دوره مشابه پارسال 19 حلقه بیشتر است. وی متراژ حفاری از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه را 197 هزار و 958 متر عنوان کرد و افزود: از مجموع این چاه‌ها 51 حلقه توسعه ای توصیفی، دو حلقه اکتشافی و 88 حلقه تعمیری بوده است.

خوشایند اظهار کرد: از شمار چاه‌های حفر شده اعم از توسعه ای توصیفی و تعمیری تکمیلی 80 حلقه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 40 حلقه در گسترده فعالیت شرکت مهندسی و توسعه نفت، 9 حلقه در شرکت نفت فلات قاره، 5 حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، یک حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و 6 حلقه در قالب پروژه ای حفاری و تکمیل شد که در بخش پروژه ای نیز یک حلقه اکتشافی ‌می‌باشد. معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: در مدت پیش گفته با تمهیدات بکار گرفته شده و هماهنگی و همکاری کارفرماها عملیات حفاری 37 حلقه چاه 580 روز زودتر از برنامه تعیین شده از سوی شرکت‌های متقاضی به اتمام رسید که از نظر تولید شدن زودهنگام چاه و ترخیص دستگاه حفاری  ارزش اقتصادی بالایی دارد.

وی به  133 مورد جابجایی دکل حفاری در این مدت در مناطق عملیاتی خشکی اشاره کرد و افزود: در هشت ماه امسال یک دستگاه حفاری جدید به ناوگان شرکت افزوده شد ضمن اینکه سه دکل نیز برای تعمیرات دوره ای ترخیص و  به سایت بازسازی شرکت انتقال یافته است. شرکت ملی حفاری ایران با داشتن 75 دکل حفاری خشکی و دریایی و بالغ بر 17 هزار نیروی کارآمد و توان ارائه همزمان عملیات حفاری و خدمات جانبی تخصصی این صنعت در ردیف شرکت‌های حفاری بزرگ در منطقه است و بخش وسیعی از حفاری چاه‌های نفت و گاز و خدمات متنوع فنی و ویژه در مناطق نفتخیز کشور را برعهده دارد.



  کد خبر : 2830
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :